Sjuk

Så nu efter 2 veckor i skolan ligger Marie hemma med feber och världens förkyldning... Så jag ligger i sängen med 70 miljoner olika mediciner och näs spray för att bli bättre! 
 
På torsdag drar jag, mamma och pappa till årets näst sista tävling... Jag är dö nervös för jag villl verkligen att det ska gå bra! Liksom sista tävlingen innan SM, näst sista tävlingen på nästan 2 år... So sad... Så jag har ridit Joy hela helgen och även fast jag är sjuk så ska jag åka till ridhuset senare idag och träna! Joy får inte vila någon dag denna vecka utom torsdag, fast då ska jag ju upp 2 på natten och rida för att låtsas som om jag tävlar, fast jag inte gör det... Jag hoppas på att få ridhuset för mig själv då iallafall! 
Så för mig blir det att ta fram vinterkläderna och övertyga mamma att det inte är någon fara för mig att rida, även fast jag har en förkyldning! Mohahah
Bilder har jag ju självklart inte idag heller, men mamma ska lämna in min dator idag! YAY! I WANT IT SO BAD!
Har världens abstinens för att spela sims, speciellt när jag är sjuk... Så jag funderar på om det är värt att få en arg mamma på sig och installera det på hennes dator? Hmm... Let's take a chance and do it!