Should I go back?

Ska jag vara seriöst så är jag så trött på att blogga! Får bara lust till det när ag inte har något att göra, som nu, hahaha ;) 
Vad har hänt i mitt liv då?
Jo, ganska mycket faktiskt! Vissa saker som kanske inte borde skrivas här och vissa saker kan jag självfallet skriva här.
Jag har fått reda på att min tyskagrupp och jag ska åka till tyskland i en vecka i Mars 2015! WOW! Kan ha sagt det, men tycker det är riktigt coolt! Så vi ska spendera en vecka där! Asså jag, Sara, Felicia och Pettar tillsammans i tyskland+några fler såklart, haha, men helt otroligt kul! :D Men vi ska bo hos eleverna i Tyskland och va på deras skola, åka runt i Hamburg och aa, skit kul! Sen kommer dom eleverna hit i en vecka och bor hos oss! Asså hemma hos varandra :D SÅ otroligt kul!! Men nog om det haha 
Joy ska ju få föl om något sådär 200 dagar, haha. Vi ska åka och kolla om både Splenda och Joy är gravida, är jävligt rädd att Joy är gravid med tvillingar... Hoppas otroligt mycket att hon bara fått lite mycket mat på sommarbetet! 
Jag ska tatuera mig snart! Jag ska göra en syskontatuering med William och sen ska jag skriva Joy på nyckelbenet, det vänstra :) Ihhhh! Så himla kul :)
Sen så fyller jag ju 16 år om ett litet tag! Då blir det att övninsköra som fan så jag tar körkort såfort jag fyller 18 år :) Vill verkligen inte va en av dom som är 20 bast och inte har körtkort eller bil, gillar inte att börja med något och sedan inte slutföra det ordentligt, speciellt inte en sån stor sak! 
Men just nu är jag hos Sara och är med henne och Ester. Förut var Wille här och han kommer senare ikväll igen, men sen kommer väll Pettar och Rufus också, så då ska vi väll va med dom. Kul kul ;)
Nae men det var väll allt från mig heh, bye bye♥