Nytt år, ny start

Hej igen,
jag tänkte att eftersom det snart är nytt år så behövde jag en ny start, så tänkte prova på att blogga igen.
Jag behöver en ny start, som nog alla tror dom behöver. Men jag behöver det verkligen. Det har inte hänt en enda bra sak i år och jag fattar inte hur hela mitt liv kunde gå från toppen till botten på 365 dagar.
Sjukt jobbigt. 
Men 2015 hoppas jag kommer bli bra. Jag har alperna i Schweiz, westerngalan med Kajsa, åker till Kajsa över nyår, ska till Tyskland, tyskar kommer hit, betäcker Joy igen, en liten surprice som många kommer bli förvånade över och mycket mer kommer hända! Jag har så många mål och jag ska verkligen ta tag i mitt liv. Jag har sagt det så många gånger men aldrig gjort det. Jag har bara gjort som alla andra; gnällt. Men det ska jag sluta med 1 Januari 2015. Ett nytt kapitel i mitt liv så att säga. Och varje gång en dålig sak händer får jag bara se det som om ett kapitel tar slut. Eller som att den resan är över, slutdestinationen är nådd. 
Jag ska inte förvänta mig så mycket av andra när jag själv inte ens kan göra det, och jag måste sluta hålla mina känslor inne. Det är okej att gråta ibland, för känslorna måste få komma ut. För om man inte låter dom komma ut så kommer man till slut explodera, och jag kan säga att jag har exploderat. Min explosion har hållt på i 1,5 månad nu och jag vill inte mer. Jag är klar nu och redo att börja om helt. Släppa all skit som jag inte behöver, släppa vänner som inte är ens vänner och fokusera på framtiden, för oavsett hur mycket vi försöker kolla bort så kommer den tillslut, och det är skrämmande, men den kommer komma, och jag är inte alls redo för det. Så nu måste jag bli redo. Och jag ska verkligen göra allt för att bli redo.